"ADAKAH PATUT KAMU MENYANGKA BAHAWA KAMU AKAN MASUK SYURGA PADAHAL BELUM SAMPAI KEPADA KAMU (UJIAN DAN CUBAAN) SEPERTI YANG TELAH BERLAKU KEPADA ORANG-ORANG YANG TERDAHULU? MEREKA TELAH DITIMPA KEPAPAAN (KEMUSNAHAN HARTA BENDA) DAN SERANGAN PENYAKIT SERTA DIGONCANGKAN (OLEH ANCAMAN BAHAYA MUSUH)"

SURAH AL-BAQARAH :214

Jumaat, 15 Jun 2012

Dah dapat buat....

assalamualaikum.....


alhamdulillah...sekarang aku dah buat blog aku sendiri....yang sepatutnya,aku kena post semalam tapi blog nie buat hal plak...so officially 16.6.2012 telah di isytiharkan bahawa syarah sudah menulis dan mempunyai blog dia sendiri...^_^...aku bukan apa sebenarnya dah lama nk buat dah nk b'tahun2 aku cuba (kott)...tpi x buat gak...hehehe...  the reason why aku nak buat benda nie beria sgt sebab aku dah being inspired by dena bahrin...  she who did the proposed video yg meletup kat pasaran skarg.. cewahh MeLEtup gitu...hahaha   aku dah tgok dlu tpi dah lma dah,pastu aku buat xtau jew sebb x brapa minat.. sjak akhir2 nie laa begitu beria sgt lepas tgok dia punya blog...  sbb tuu laa makin ternaik semangat aku tertiba..hahaha.. lgpun mmg dah ramai kwn aku buat beblog ni semua...hihi..  


p/s :aku perlu cerita aku sendiri....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Thank's.

Budi bahasa budaya kita.

Treat me as how you want me to treat you..

Syukran jazilan...