"ADAKAH PATUT KAMU MENYANGKA BAHAWA KAMU AKAN MASUK SYURGA PADAHAL BELUM SAMPAI KEPADA KAMU (UJIAN DAN CUBAAN) SEPERTI YANG TELAH BERLAKU KEPADA ORANG-ORANG YANG TERDAHULU? MEREKA TELAH DITIMPA KEPAPAAN (KEMUSNAHAN HARTA BENDA) DAN SERANGAN PENYAKIT SERTA DIGONCANGKAN (OLEH ANCAMAN BAHAYA MUSUH)"

SURAH AL-BAQARAH :214

Ahad, 17 Jun 2012

Puding Karamel

assalamualaikum.... 

hari nie aku nak post pasal benda yg aku dah buat pada hari semalam,iaitu puding karamel... Nie first try aku buat sendiri tapi de laa akak aku tlog skit...hehe(dipantau laa katakan) tapi yang bancuh aku buat tau.. alhamdulillah ianya menjadi tpi aku rase mcm lembut skit(lembit) O_0...ni haa aku tunjukkn gmbarnya...


sooo,apa korang rasa (eh,korang x boleh rasa laa....hehehe)

apa yg aku boleh kritik psal puding nie ialah rasa dia mcm roti jew... :P Pastu rasa dia manis giler...banyak laa gula dlm badan aku nnti.....huuuu...


*korang try laa buat sendiri,apa rasa agaknye nanti...^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Thank's.

Budi bahasa budaya kita.

Treat me as how you want me to treat you..

Syukran jazilan...