"ADAKAH PATUT KAMU MENYANGKA BAHAWA KAMU AKAN MASUK SYURGA PADAHAL BELUM SAMPAI KEPADA KAMU (UJIAN DAN CUBAAN) SEPERTI YANG TELAH BERLAKU KEPADA ORANG-ORANG YANG TERDAHULU? MEREKA TELAH DITIMPA KEPAPAAN (KEMUSNAHAN HARTA BENDA) DAN SERANGAN PENYAKIT SERTA DIGONCANGKAN (OLEH ANCAMAN BAHAYA MUSUH)"

SURAH AL-BAQARAH :214

Isnin, 31 Disember 2012

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua yang sudi baca post-post di blog ku ini yang sememangnya tidak seberapa nak lawa,tak sedap baca kan, eleh tak ada orang nak ngaku la tu..yang tak berapa nak menarik aku rasa...dan entry yang entah pape,serta yang banyak kekurangnya..bagi aku laa..dan kamu,kamu,serta kamu semua tahu atau yang belum tahu aku baru nak bertatih nak tulis diari......

it's just like fuuuhhhh to me to do it...berblogging !! tak ada siapa boleh fikir yang aku tulis ayat yang panjang2 dan dengan CARA GINI, BENTUK GINI !!!..haaa..it's agak impossible.. kawan2 aku pon tak ada yang tahu aku ada blog sendiri malah keluarga aku lagi laa kan.. tapi aku cuba cuba dan cuba perkara yang baru..yang sebenar tak terlintas dek akal fikirang aku apsal aku tekan sign in,log in or whatever dan seumpamanya sebagai permulaan untuk berblog ni !!!!   sebenarnya aku sendiri pun tidak tahu apa aku buat sebab yang aku tahu aku nak tulis post untuk tahun 2012 ni !!..yang terakhir untuk tahun 2012 ni !! yang tak seberapa untuk tahun 2012 ni !! yang tak berapa menjadi untuk menjadi seorang penulis untuk tahun 2012 ni !!

Okey..apa aku BUAT NI...hahahaha..aku tak tahu...

aku nak ucapkan terima kasih kepada rakan-rakan yang aku sendiri tanya macam mana nak berblog nie..  hehehe..sebenarnya malu sangat bila nak tanya tapi kalau tak tanya karang entah sesat kat mana plak dah.. aku plak yang susah tak dapat cari karang...ada akak sorang tu ,yang lawa tu.. aku tanya idea nak tulis blog ni mesti fresh je ke...tapi tak sebenarnya..tak semestinya kena fresh segar bugar macam sayur dekat ladang yang baru dipetik di subuh hari..

haaa...beberapa minit je lagi nak tahun baru iaitu tahun 2013...get ready...sebenarnya tak bersedia lagi untuk ke tahun yang baru..masih banyak yang harus diperbaiki..Ya ALLAH...






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Thank's.

Budi bahasa budaya kita.

Treat me as how you want me to treat you..

Syukran jazilan...