"ADAKAH PATUT KAMU MENYANGKA BAHAWA KAMU AKAN MASUK SYURGA PADAHAL BELUM SAMPAI KEPADA KAMU (UJIAN DAN CUBAAN) SEPERTI YANG TELAH BERLAKU KEPADA ORANG-ORANG YANG TERDAHULU? MEREKA TELAH DITIMPA KEPAPAAN (KEMUSNAHAN HARTA BENDA) DAN SERANGAN PENYAKIT SERTA DIGONCANGKAN (OLEH ANCAMAN BAHAYA MUSUH)"

SURAH AL-BAQARAH :214

Rabu, 12 Disember 2012

JBAR..

.......بسم الله الرحمن الرحيم


ASSALAMUALAIKUM W.B.T


HARI ISNIN BARU NIE AKU PERGI JOHOR.. HENDAKNYA INGIN MELAWAT ABG KU YG BARU LEPAS OPERATE.. PADAHAL DAH SEMGGU LEBIH KOT OPERATENYE.. SEBAB AKU MULA PEKSE SO MY FATHER TAK BAGI PERGI MELAWAT HARI TUU AWAL2 NGAT.. MEMANG TAK MENJANGKA LANGSUNG NAK PERGI SEBAB TIBEE JEWW MY MOTHER TOLD.. HAHH,TAK KERUAN KETERUJAAN YANG DIRASA..  LIKE SO WOOAHH AND DUUUHH.. AMBOI MENTANG LAA BREAK KEJAP CUTI  TENGOH-TENGOH PEKSE NIE.. MESTILAH SUKA,TAPI TAK DEK LAA SUKA SANGAT SAMPAI GILER BAGAI NAK RAK.. ^0^..


SEKURANG-KURANGNYA DAPAT PERGI ALAN-ALAN(STYLE AIMY)MY NEPHEW...HAHAHA.. CUBA TEKA DEKAT JOHOR APE YANG ADA DITUBUHKAN BARU2 INI.. KALAU KORANG MEMANG TAK DAPAT SANGAT,,AKU BAGI KLU L_G_L_ND..CE CE LAA BUAT...ALA DEKAT DENGAN KOTA ISKANDAR TUU..DEKAT DENGAN NUSAJAYA TUU....HEHEHE...MESTILAH LEGOLAND..KORANG SURRENDER JE LE EKK..MEMANG TAK DAPAT AGAKNYE AKU RASA....


IT'S QUIET EXPANSIVE LAA...ABANG AKU KATA MASUK NAK DEKAT RM200 MAA...WOII CEKIK DARAH BETUL LAA...APA KE MAHAL SANGAT..NAK MAIN JEW PON,BUKAN NAK BAWAK BALIK MAINAN TUU..BETUL DAK..AAAHH YANG PASTI MEMANG AKU TAK MASOK LAA..."BANYAK DUITLAH KATAKAN".. KAHKAHKAH..


A LITLE BIT PHOTOS I GUESS...NAH AMBIK KAU..(Y)




aku tak berapa nak tahu apa ke benda tuu ada kat situ...T.T
yang pasti banyak giler kereta and buses..


bangunan tuu lawa sebab dia warna-warni...kah kah



fuyoo..aku parking kereta macam orang kehormat...peace no war
memang dah tempat kereta kot..
tapi kena laa orang duk dalam kereta nanti tak pasal2 kena saman tak makan saman kang
^_^

nak tahu apa diaorang guna buat benda nie...
beras kot.
haissh,memang membazir,kalau bagi makan anak yatim kan bagus..dapat jugak pahalanya..
ye dok..

banyak kesan ada orang usik,so apa lagi aku pon usiklah sekali..
ku





kipas tuu memang besar dan langsung tak bergerak pon..
buat hiasan tontonan ramai laa sangat kan..
it's not worthy at all..


Tahu kenapa aku buat tajuk jadi JBAR..sebabnya aku baru tahu dari akakku bahawa JBAR mean is JOHOR BEBAS ASAP ROKOK maa...i was just like*dalam hati* eh betul kee... takkan sorang pon tak ada hisap rokok...ridiculousss laa kan...hehehehe





ppppsss**ini nak dekat bulan lepas punya cerita...aku drafkan sebab tak tahu nak tulis apa lagi...soo just like.....bace jelaa

**AND PLEASE DO NOT COPY&PASTE THE PICTURE CAUSE I DON'T LIKE IT..
REMEMBER ALLAH S.W.T IS WATCHING EVERY SINGLE STEP YOU TAKE..
i know that i'am just like a duuuuhhh okk..












Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Thank's.

Budi bahasa budaya kita.

Treat me as how you want me to treat you..

Syukran jazilan...