"ADAKAH PATUT KAMU MENYANGKA BAHAWA KAMU AKAN MASUK SYURGA PADAHAL BELUM SAMPAI KEPADA KAMU (UJIAN DAN CUBAAN) SEPERTI YANG TELAH BERLAKU KEPADA ORANG-ORANG YANG TERDAHULU? MEREKA TELAH DITIMPA KEPAPAAN (KEMUSNAHAN HARTA BENDA) DAN SERANGAN PENYAKIT SERTA DIGONCANGKAN (OLEH ANCAMAN BAHAYA MUSUH)"

SURAH AL-BAQARAH :214

Sabtu, 16 Februari 2013

Pantai a.k.a Beach..


Bismillahhirrahmannirrahim..


Assalamualakum w.b.t


Apa khabar semua,sihat??  Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi.. ^_^  ini just nak  cerita ceciter aku jew..hehe


Pada hari sabtu yang lepas aku dan kakak,my father dan my mother,kita orang pergi ke terengganu untuk menghadiri kenduri saudara  belah my father..not gonna straight to terengganu but only half way...exactly only in dungun the kenduri was held...and yupp,kind of nearly with my father job place..it took about almost 4 hours to get there..my father told that we have to go at 8 am..but it doesn't seem like that..finally we leaved at  9 lebih jugak laa..hehe


Masa dalam kereta my sis cakap kat aku pergi pantai nak..huhu..mestilah nak!!! haa..dengan angin yang kuat menghempas ke badan memang sejuk..lepas habis kenduri pergi jap ke rumah lama my father..dan kita orang terus pergi ke pantai..jalan kaki meredah semak (heeesshh..semak yang ada bangkai anjing dan botol arak yang berlambak) Astargfirullah hal'azim...nasib baik pakai  full shoes punya..kalau tak abis kena kaca kaki i pakcik ooii..sementara parents aku gi jenguk rumah jap..nanti dia orang bawak kereta ke tempat pantai my sis and i snap2 pic..huhuhu..memang camwhore betul laa kami masa tuu..ala sekali sekala apa salahnya...lagipun mana pernah tangkap gambar begitu banyak sekali..ahakk..


Masa kita orang nak sampai nampak macam ada sepasang couple yang duduk kat pondok tuu,,tapi tak tahu laa betul ke tak..emm..suami isteri kot..(berfikiran positif sikit laa) tak nak aah menuduh sebarangan..tapi dalam hati macam2 fikir.. Astargfirullah hal'azim..takpe laa kan kan..mana boleh!! kami hampir je mereka terus pergi naik kereta..tatahu laa kan..serah pada Allah je kerna Allah s.w.t Yang Mengetahui isi hati tiap2 umatnya..



masa ini k.ngah aku telefo..



santik kan kan..@_@
my parents..^_^  <3



hakhak..akak aku kata "pose laa sangat"
malu2 kucing iollls..ahakk..


 
yang ini jambatan baru buat tapi tak siap sepenuhnya...yang itu kapal *memang laa kapal aku tahu..
sengal laa aku ni..
ps**ni kami on the way nak balik..


dalam kereta of course..habis tu dalam lori ke
with akak ku..





Okey,setakat ini saja laa ceciter aku ini..tak berapa pun sebenarnya tapi Alhamdulillah aku buat juga sebagai pengganti sudah lama tak update blog ini..harap maaf dan harap maklum dengan situasi kemalasan aku ini..bukan malas tapitak tahu nak bagi ceciter apa,,tu aja...


dengan tulus ikhlas,
sharah othman   

Peace yaww.. o_O

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Thank's.

Budi bahasa budaya kita.

Treat me as how you want me to treat you..

Syukran jazilan...